„BETON AŽ DO DOMU“ SE VRACÍ S PODZIMEM NA OOH REKLAMNÍCH PLOCHÁCH

„Beton až do domu“ se vrací s podzimem na OOH reklamních plochách

Spolu se začínajícím podzimem se vrací celorepubliková kampaň pro Českomoravský beton (ČB). Famedia měla plně v režii plánování a nákup OOH reklamních ploch přímo na míru potřebám ČB. I tentokrát se objevuje motiv autodomíchávače, který je pro ČB typický, zároveň šedozelená kampaň upoutává sloganem: „Beton až do domu“.

OOH kampaň je rozmístěna na hlavních tazích po celé České republice. Samozřejmostí jsou největší města jako Praha, Brno, Ostrava, které upozorňují na kampaň především bigboardy či double bigboardy, z nichž nejzajímavější je především reklamní nosič s nástavbou na Jižní spojce z centra Prahy. OOH reklamní kampaně s kreativní nástavbou vždy dodávají kampani na výjimečnosti, a tak osloví větší množství lidí. Krajská města zdobí billboardy se stejným motivem i sloganem, které svým umístěním u frekventovaných silnic, umožňují oslovení široké veřejnosti také.

» zpět


EN
Menu
Sign up
0
+420 211 153 241