CENTRUM CHODOV ROZŠIŘUJE OOH KAMPAŇ O DIGIBOARDY A NEJVĚTŠÍ OSVĚTLENOU PLOCHU V ČR
Je již dobrým zvykem, že OOH propagace Obchodního centra Chodov je v režii společnosti Famedia. Na duben 2014 byla stávající venkovní reklamní kampaň rozšířena o další bigboardové plochy a také o dva digiboardy z portfolia společnosti Famedia.
Centrum Chodov rozšířilo kampaň ještě o jeden exkluzivní OOH produkt, a to o největší osvětlenou reklamní plochu v České republice. Od poloviny dubna tak pražskou magistrálu 5.května zdobí motivy OC Chodov.
Štítovou plochu na magistrále 5. května zdobí modelka s leopardem a také slogany: „Pro změnu proměnu“, „Dokáže splnit každé přání“ a „Věrnostní karta nad zlato“. Nechybí ani název celé akce nákupního centra, a to „Unexpected Shopping“ a logo OC.
Reklama na největší osvětlené ploše má maximální zásah, neboť se nachází na nejfrekventovanější silnici v Praze a také je viditelná z obou směrů. V dané lokalitě je vysoká hustota provozu po celý den, a to 90 tisíc vozidel včetně meziměstských a dálkových autobusů. Díky svému rozměru 100x9 m a užité ploše 900m² reklamu nepřehlédne žádný řidič ani cestující. Nosič je osvětlený, a tak je výborně viditelný i po celou noc.
Pro propagaci OC Chodov byly vybrány i digiboardy, které jsou v dnešní době velmi oblíbeným produktem OOH. Vizuál na nich není statický, a proto je nepřehlédnutelný. Desetivteřinový spot propagující „Unexpected Shopping“ na Chodově běží po celý duben na digiboardu ve Wilsonově ulici ve směru do centra a v ulici 5. května také ve směru do centra hlavního města.
Reklamní kampaní obchodního centra je tak pokrytá značná část Prahy. Nechybí důležité dopravní tahy, lukrativní lokality či frekventované silnice poblíž OC. Kampaň Centra Chodov je zatím jednou z největších, které centrum pořádalo.
„Kampaň nejen odhaluje širokou nabídku obchodů a služeb v Centru Chodov, zároveň se také zaměřuje i na další čekané i nečekané potřeby všech skupin našich zákazníků – nejen žen! „Unexpected Shopping“ oslovuje muže, děti, mladistvé…A také Vás! Zážitky, které n a Vás čekají v Centru Chodov, plně odrážejí myšlenku kampaně: jsou neočekávané. „