JEMNÝ PO MEDU, OSOBITÝ PO JACKOVI! KREATIVNÍ KAMPAŇ PŘEDSTAVUJE MEDOVÝ LIKÉR

Jemný po medu, osobitý po Jackovi! Kreativní kampaň představuje medový likér

Jack Daniel's Tennessee Honey je obměnou klasické whisky Jack Daniel's Tennessee. Jedná se o směs whisky Jack Daniel's Tennessee a unikátního medového likéru. Medová novinka má oproti klasické whisky na láhvi bílou etiketu a právě nový likér se v září 2013 objevil v OOH reklamě.

Vizuál na jeho propagaci je nápaditý a doprovází ho slogan: „Jemný po medu, osobitý po Jackovi!“ a kromě lahve se na bigboardech objevuje také včela, která svléká klasickou whisky Jack Daniel's Tennessee z černé etikety do nové bílé, která představuje nový Jack Daniel's Tennessee Honey.

Brown-Forman Czech & Slovak Republics, s.r.o., která je jedním z hlavních světových výrobců a distributorů vysoce kvalitních prémiových destilátů a vín, má pod svými křídly také nápoje Jack Daniel's Tennessee.

Pro podzimní kampaň byly vybrány bigboardy, které byly rozšířeny o kreativní nástavbu. Společnost Famedia realizovala část této OOH propagace na nosičích ze svého portfolia. Nástavba dělá bigboard netradičním, což klient ocení zejména z toho důvodu, že si reklamy všimne daleko více lidí a má tudíž vyšší zásah.

Bigboardy, které představují nový likér, jsou umístěny na frekventovaných tazíchvysokou hustotou provozu po celý den a samozřejmě jim nechybí také osvětlení, neboť se tím kampaň stává také daleko výraznější. 

» zpět


EN
Menu
Sign up
0
+420 211 153 241