„OCHUTNEJ A ODHAL TAJEMSTVÍ“ LÁKÁ ZMRZLINA HAAGEN-DAZS PROSTŘEDNICTVÍM BIGBOARDŮ
Luxusní zmrzlina Haagen-Dazs, která svým zákazníkům nabízí velké množství příchutí, vstupuje v květnu po delší odmlce opět do venkovní reklamy. Bigboardová kampaň, která pokrývá značnou část Prahy, byla z části v režii společnosti Famedia. Strategicky zvolené bigboardy zdobí vizuál oblíbené a luxusní zmrzliny po celý květen a červen, doplněný příznačným sloganem: „Ochutnej a odhal tajemství“. OOH kampaň zmrzliny je rozmístěna po celé Praze na frekventovaných tazích, ve výborných lokalitách a na lukrativních nosičích. Bigboardové plochy jsou samozřejmě osvětlené.
Jedna z nejprodávanějších a nejoblíbenějších kelímkových zmrzlin na světě se začala prodávat v roce 1961 v New Yorku. Velmi rychle se stala populární a dnes je distribuována do více jak 70 zemí po celém světě. Zmrzlina značky Häagen-Dazs vyjadřuje tradici, výjimečnou kvalitu, čerstvost a také originalitu.
„Základem zmrzlin Häagen-Dazs jsou složky jako čerstvá smetana, odstředěné mléko, vaječný žloutek a cukr, které podle konkrétního receptu završuje množství ovoce, oříšků, oplatek nebo harmonizující poleva.“