V KINECH TRHÁ REKORDY, DALŠÍ ZFILMOVÁNÍ GODZILLY SE PŘEDSTAVUJE NEJEN VE VENKOVNÍ REKLAMĚ

Trojrozměrná Godzilla, nejúspěšnější zámořský start roku a nepříliš příznivé kritiky, to vše jsou hesla, která se od premiéry očekávaného filmu Godzilla skloňují. První filmová podoba tohoto mega-úspěšného katastrofického filmu se zrodila před šedesáti lety v Japonsku a od té doby se dočkala hned několika dalších zpracování.
Poslední zfilmovaná verze, která vstoupila do kin v roce 2014, poukazuje zejména na to, jak daleko pokročily technologie od prvního zpracování. Poslední díl je totiž ve 3D formátu a je také plný počítačových triků, ale ne vždy toto stačí k tomu, aby byl film kvalitní a měl dobré kritiky. Jinak tomu není ani u tohoto remaku, který i přesto, že trhá rekordy v tržbách, dostává ve filmových kritikách okolo průměrných 60 %.
Jak nejlépe nalákat diváky do kin, než dobrou reklamní kampaní? Film Godzilla zvolil ke své prezentaci také kromě jiného venkovní reklamu. Společnost Famedia ve spolupráci s Warner Bros. CZ tak připravila část OOH propagace, a to na velmi oblíbených digiboardech. Desetivteřinové spoty promítající části filmu Godzilla tak běží celý květen na všech čtyřech digiboardech, a to v ulicích V Holešovičkách, Wilsonově z centra i do centra a také v neposlední řadě v ulici Prosecké/Vysočanské. Spot běží v pravidelném intervalu 1x2 minuty.