VENKOVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ HODINÁŘSTVÍ BECHYNĚ ZVE DO NOVÉ PRODEJNY

Venkovní reklamní kampaň Hodinářství Bechyně zve do nové prodejny

Hodinářství Bechyně není v OOH žádným nováčkem. Již několikrát prezentovalo své produkty na ploše z portfolia společnosti Famedia. Jednalo se o exkluzivní a druhý největší reklamní nosič na pražském letišti Václava Havla o užité ploše 335 m².

Tentokrát byly pro propagaci vybrány bigboardy a také jeden digiboard. Hlavním cílem OOH kampaně je upozornit na novou prodejnu, která byla v nedávné době otevřena. Prodejna se nachází v samotném srdci Prahy, a to na Václavském náměstí, v těsné blízkosti zastávky metra – Můstek. Prodejna byla slavnostně otevřena 6. března 2014.

Tři spoty na digiboardu ve Wilsonově ulici ve směru do centra Prahy tak upozorňují řidiče na nový obchod a také prezentují značky, které Hodinářství Bechyně zastupuje.  Jedná se o značky Carl F. Bucherer, Longines. Reklamní kampaň na digiboardu byla spuštěna 10. března a poběží až do 10. května. Spoty běží v pravidelném intervalu 1x2 minuty.

Bigboardy na strategických tazích s vysokou hustotou provozu, jako je Rozvadovská spojka či Kbelská ulice, představují hodinky značky Longines a Rolex. Hodinky značky Longines na bigboardu v Kbelské ulici opět propaguje herečka Kate Winslet se sloganem: „Elegance is an attitude“, tedy „Elegance je postoj“. Hodinky Rolex zdobí svým vizuálem dopravní tahy Rozvadovská spojka a Cínovecká. 

» zpět


EN
Menu
Sign up
0
+420 211 153 241