CENTRUM ČERNÝ MOST PŘEDSTAVUJE V DUBNU NOVÝ VIZUÁL S JARNÍM MOTIVEM

Centrum Černý most představuje v dubnu nový vizuál s jarním motivem

Centrum Černý most (CČM) rozšířilo v dubnu svoji OOH kampaň o další bigboardy, které zajistila společnost Famedia. Kromě dlouhodobých pronájmů double bigboardů a bigboardů má CČM navíc také další bigboardy, například v Poděbradské ulici či na Jižní spojce.

Dubnová OOH kampaň se nese opět v duchu „Unexpected shopping“, jen OC vybralo pro svoji propagaci nový vizuál s jarním motivem. Na žlutobílém vizuálu tak můžeme vidět modela s modelkou a květinami, nechybí ani slogan „Unexpected shopping“ a logo Centra Černý most.

Nosiče propagující CČM jsou strategicky rozmístěné po Praze buď ve směru k nákupnímu centru, či v jeho blízkosti. Plochy jsou samozřejmě osvětlené a výborně viditelné na velkou vzdálenost. OOH propagaci OC Černý most tak rozhodně nelze přehlédnout.

„Centrum Černý Most právě zahájilo novou kampaň "Unexpected Shopping". Tento unikátní koncept vytváří osobitý prostor pro komunikaci našeho centra a nevšedních zážitků, které u nás zákazníci každý den prožívají.“

Zdroj: http://www.centrumcernymost.cz/W/do/centre/akce-centra

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241