MARKETING & MEDIA: DIGITÁLNÍ MÉDIA SE ZAČÍNAJÍ V OOH REKLAMĚ POMALU PROSAZOVAT
Zájem o digitální nosiče v OOH reklamě a současný vývoj tohoto mediatypu u nás hodnotí sami provozovatelé.
1. Jak byste ohodnotil(a) situaci na trhu OOH reklamy v první polovině letošního roku? Celkově trh podle admophere rostl.
2. Jak z vašeho hlediska přístupují zadavatelé k digitálnímu outdooru, zvyšuje se jejich zájem o tyto nové typy nosičů?
3. Jaky očekáváte vývoj investic v druhém pololetí letošního roku?
Filip Antonín
ředitel společnosti Famedia
1. Ano, je to tak, i když pomalu, ale rostl.
2. Zájem roste s přibývajícím počtem nosičů. I tak ale není nijak velký. Mnoho zadavatelů má digiboardy spojené s klasickou výlepovou plochou, kde ve srovnání mají problém s cenou a časem zobrazení. Přitom mnohem zajímavější je využít digiboardy jako doplněk on-line kampaně, i když bez možnosti prokliku na stránky zadavatele. Zůstává však možnost měnit kdykoliv sdělení bez dalších produkčních nákladů a časových prodlev. Toto je dle mého názoru budoucnost digiboardů.
3. Vzhledem k politické situaci je už teď doslova hysterie a hlad především po bigboardových plochách. Mnoho klientů má strach, že nebudou mít ve své hlavní sezoně kde inzerovat. Málokterý klient si uvědomí, že na trhu jsou i jiné možnosti než bigboardy. Druhá polovina roku začala mizerným létem, zato zbytek měsíců budou doslova žně.
Zdroj: Marketing & Media, 35. vydání, Praha, Economia, a.s., 26.8.2013, str. 32