NEJVĚTŠÍ OSVĚTLENÁ PLOCHA V ČR JE NOVĚ ODĚNA DO VIZUÁLU OBCHODNÍHO CENTRA ČERNÝ MOST
Zářivé barvy, jasné a krátké sdělení a také nápad - to vše musí obsahovat vizuál úspěšné OOH kampaně. Obchodní centrum Černý Most je ve venkovní reklamě již pravidelným hráčem a jeho motivy jsou pokaždé skvělé. Jinak tomu není ani v případě vizuálu na největší osvětlené ploše v ČR. Tu má v portfoliu společnost Famedia a reklamní kampaň CČM, která ji momentálně zdobí, probíhá až do prosince roku 2014. CČM kampaní láká na: Více než malé množství značek, pro změnu proměnu a také na parkování zdarma. Celou OOH komunikaci doprovází heslo: „Unexpected shopping“.
Exkluzivní nosič, jakým největší osvětlená plocha bez debaty je, má mnohé přednosti. Mezi ně patří v první řadě osvětlení, které dodá kampani na lepší viditelnosti ve večerních/nočních hodinách či v pochmurných dnech.
Lokalita umístění je další obrovskou výhodou, nosič je totiž situovaný tak, že je viditelný z obou směrů - tedy ze směru do centra i z centra Prahy. V daném místě je kvůli snížení hluku maximální povolená rychlost 50 km/h, a tudíž je zde vysoká hustota provozu. Podle údajů získaných od Technické správy komunikací hl. m. Prahy daným místem projede okolo 90 000 aut za den a tvoří se zde časté kolony.
Reklamní sdělení CČM tak na této jedinečné štítové ploše nepřehlédnete.