PODZIMNÍM KAMPANÍM NA DIGIBOARDECH VÉVODÍ OBCHODNÍ CENTRA
Centrum Černý Most (CČM) a také Obchodní centrum Chodov rozšířily v září svoji outdoorovou kampaň také o digiboardy z portfolia společnosti Famedia. Září je, co se týče inzerce ve venkovní reklamě, velmi silný měsíc. Proto není divu, že se obě obchodní centra rozhodla rozšířit již svoji probíhající kampaň na běžných produktech venkovní reklamy, bigboardech či double bigboardech, o plochy, které zaujmou hlavně pohybem - digiboardy.
Obě obchodní centra přišla s novým vizuálem. Plochy OC Chodov zdobí krásná a úspěšná topmodelka Tereza Maxová, která zve na akci pořádanou právě v OC Chodov. „Připravili jsme pro vás originální program Módní Chodov ve stylu světových „Fashion Weeks“, díky kterému můžete každý týden od 7. září do 4. října v Centru Chodov zažít jedinečnou atmosféru předních módních destinací. Jako první se 7. září představí italský Milán, který 14. září vystřídá americký New York, 21. září vás pozveme do britské metropole Londýna a na závěr vás 28. září svým francouzským šarmem okouzlí Paříž.“ Zdroj: www.centrumchodov.cz
Tereza Maxová se na digiboardu objevuje rovnou čtyřikrát a pokaždé představuje svým outfitem jiné město. Její fotografie doplňuje OC Chodov příznačným sloganem: „Módní Chodov“.
CČM zve své zákazníky na „Módní převrat“. „Centrum Černý Most ovládne o posledních dvou zářijových sobotách Módní převrat, který vám pod vedením oblíbených moderátorů Tomáše a Tomáše zprostředkuje atraktivní „revoluční“ show formou pochodu a módních přehlídek.“ Zdroj: www.centrumcernymost.cz
CČM svůj vizuál představuje sloganem: „Módní převrat v Centru Černý Most“ a pro něj již tak typickou modelkou, která je ale pro tentokrát vzhůru nohama a tím vyjadřuje už zmiňovaný módní převrat v CČM.
OC Chodov si pro svoji propagaci vybralo digiboard ve Wilsonově ulici ve směru do centra. Reklamní spot CČM běží v ulici Wilsonova ve směru z centra a také na novém digiboardu v Prosecké ulici, kde se stal jednou z prvních reklamních kampaní.