PRAŽSKÁ OBCHODNÍ CENTRA ROZEHRAJE V KVĚTNU SPOT PROPAGUJÍCÍ KIA SOUL NA CLV PANELECH

SUV Kia Soul je osobitý vůz stvořený přímo pro asfaltovou džungli velkoměsta. Společnost Famedia ve spolupráci s mediální agenturou Médea zrealizovala reklamní kampaň pro nový model vozu Kia Soul, a to na CLV obrazovkách napříč nejnavštěvovanějšími a nejoblíbenějšími obchodními centry v Praze.
Reklamním sdělením této kampaně je: „Přišel čas to rozbalit. Vyhrajte 250 víkendů s Kia Soul.“ Kampaň cílí, vzhledem k jejímu umístění, na návštěvníky obchodních center. CLV nosiče, kde je spot po celý měsíc promítán, se nachází v obchodním centru Letňany, Palladiu, Metropoli Zličín, na Novém Smíchově, Arkádách Pankrác, v Atriu Flora či v Novodvorské Plaze. Spot běží po celý květen na 31 nosičích.
Panely byly vybrány tak, aby byly strategicky rozmístěné na těch nejfrekventovanějších místech v OC, to znamená u eskalátorů, poblíž fastfoodů či na hlavních třídách při vchodu nebo východu z nákupního centra. Kromě již zmiňovaných sloganů obsahuje vizuál Kia Soul také cenu, která je od 314 980 Kč.