BONAVITA LÁKÁ SVOJÍ OOH KOMUNIKACÍ NA ZDRAVOU SNÍDANI A MÜSLI TYČINKY

Bonavita láká svojí OOH komunikací na zdravou snídani a müsli tyčinky

Společnost Pragosoja, s.r.o., využila pro svoji podzimní kampaň lukrativní štítové plochy z portfolia společnosti Famedia. Pragosoja se zabývá výrobou a následným prodejem snídaňových cereálií, müsli tyčinek a dalších produktů značky Bonavita.

Pro prezentaci zdravé snídaně od Bonavity - snídaňových cereálií byla vybrána štítová plocha v ulici U plynárny, která se nachází na velké křižovatce u nedávno nově otevřeného Baumaxu na pražském Bohdalci. Štítová plocha je viditelná hned z několika směrů. Nejlépe ze Záběhlické ulice, na kterou vede sjezd z Pražského okruhu. Vidět je samozřejmě také z ulice Bohdalecká ve směru na Jižní spojku i do centra Prahy, či z přilehlých autobusových zastávek. Bonavita prezentuje své cereálie Dobrá vláknina sloganem „Pro dobrou snídani“ a „Bonavita, České cereálie“.

Další vizuál s produktem Bonavita se nachází na štítové ploše v ulici 5. května ve směru z centra Prahy. Tato štítová plocha se nachází v úseku s maximální povolenou rychlostí 50 km/h, tudíž si ji všimne daleko více řidičů. Její další předností je viditelnost na velkou vzdálenost a v neposlední řadě také osvětlení. Štítová plocha představuje na svém vizuálu müsli tyčinku Maxi Nuta sloganem: „Maximum ořechů“. Doba trvání OOH kampaně je září 2013.

» zpět


EN
Menu
Sign up
0
+420 211 153 241